פקיד.ת בק אופיס למחלקת מכירות
- חקלאי גרנות
- משרה מלאה
- א.ת גרנות
אודות המשרה
חקלאי גרנות מחפשים פקיד.ת בק אופיס למחלקת מכירות, במסגרת התפקיד ניהול הזמנות, תיאום ומעקב אחרי מלאי, מענה ללקוחות.
מחפשים את האתגר הבא?
בואו להיות חלק מחברה מובילה בתחום החקלאות, תעשייה ושיווק!
תפקידים עיקריים
- איסוף, תיאום ומעקב אחר המלאי לטובת תכנית שיווק והזמנות מול סוכני מכירות.
- ניהול הזמנות – טיפול בהזמנות לקוחות, הכנסת הזמנות למערכת והעברתן לטיפול לוגיסטי, מעקב אחר סטטוס ההזמנות ועדכון הלקוחות וסוכני המכירות. תמיכה לסוכני המכירות.
- תיאום מול גורמים פנימיים בתוך החברה – עבודה מול מחלקת הלוגיסטיקה והמחסן, רכש וכספים על מנת להבטיח שההזמנות מתבצעות ומסופקות ללקוחות בזמן או עדכון הלקוח על חוסר או עיכוב באספקה.
- בקרה ובדיקה – בדיקה ובקרה של הזמנות למול תעודות משלוח, בדיקה של תעודות משלוח במ"מ, בדיקה ומעקב אחר ביצוע תוכניות שיווק ללקוחות.
- מענה ללקוחות – טיפול בפניות של לקוחות החברה ומענה תפעולי ומכירתי.
דרישות
- ניסיון קודם והיכרות עם תהליכי מכירה, ניהול הזמנות ושירות לקוחות – חובה.
- שליטה במערכת Priority ו – Excel – חובה.
- יכולת עבודה בסביבה דינמית עם ריבוי משימות בו זמנית תוך עמידה בזמנים ויעדים – חובה.
- ניהול משימות ודיוק בפרטים ושמירה על תיעוד שיטתי במערכת – יתרון.
יתרונות
- עבודה משמעותית בחברה מובילה בתחום החקלאות הישראלית
- תנאי עבודה טובים ושכר הוגן
- אפשרויות קידום והתפתחות מקצועית
- עבודה בצוות מגובש ותומך
שליחת קו"ח